Tarieven

Iedere persoon en situatie is uniek, daarom hanteer ik altijd een 100% maatwerk aanpak. Afhankelijk van jouw wensen en behoeften spreken we een passend tarief af. Tijdens het gratis kennismakingsgesprek vertel ik je hier graag meer over.

Uurtarief

Mijn uurtarief staat standaard op €60,00 exclusief BTW voor particuliere klanten. Tarieven voor bedrijven of instellingen zijn op aanvraag beschikbaar.

Daarnaast kun je ook een compleet pakket bij me aanvragen, waardoor je altijd korting hebt op de totaalprijs. Afhankelijk van je persoonlijke situatie kan ik je advies geven welk pakket het beste bij jou past.

Viefs 6 uur

360
Exclusief BTW
  • Kennismakingsgesprek van 1 uur
  • 6 uur organizen
  • Evalueren
  • Ondersteuning via WhatsApp of Mail
  • 6 maanden looptijd
Popular

Viefs 12 uur

690
Exclusief BTW
  • Kennismakingsgesprek van 1 uur​
  • 12 uur organizen​
  • Evalueren​
  • Ondersteuning via WhatsApp of Mail​
  • 12 maanden looptijd

Viefs Interieur

480
Exclusief BTW
  • 2 Uur styling advies aan huis
  • Moodboard en Indelingsontwerp
  • Kleur- en Materiaalgebruik
  • Vragen via WhatsApp of Mail

Werkgebied

Mijn werkgebied omvat Limburg en de omliggende regio’s. Of je nu in Limburg woont of in de nabijgelegen gebieden, ik sta klaar om je te helpen bij het creëren van een georganiseerd en evenwichtig leven. Voor afstanden vanaf 30 kilometer enkele reis reken ik een vergoeding van €0,30 per kilometer, exclusief BTW.

Professional Organizer Inhuren met een PGB

Wist je dat je een professional organizer ook kunt inhuren met een Persoonsgebonden Budget (PGB)? Een PGB biedt je de mogelijkheid om zelf zorg en ondersteuning in te kopen die precies aansluit bij jouw behoeften, waaronder de diensten van een professional organizer. Dit kan vooral handig zijn als je extra ondersteuning nodig hebt bij het organiseren van je huishouden, administratie of andere aspecten van je dagelijks leven. Wanneer je een Persoonsgebonden Budget (PGB) hebt met een indicatie voor “individuele begeleiding” kunnen de diensten van een Professional Organizer vanuit hier betaald worden. Deze diensten zijn vrijgesteld van BTW. 

Hoe werkt het aanvragen van een PGB?

  1. Indicatie aanvragen: Vraag een indicatie aan bij jouw zorgkantoor of gemeente om in aanmerking te komen voor een PGB.
  2. Plan opstellen: Samen stellen we een plan op waarin we jouw specifieke behoeften en de te behalen doelen beschrijven.
  3. Budgetbeheer: Met jouw PGB kun je mijn diensten als professional organizer bekostigen, waardoor je de hulp krijgt die je nodig hebt om je leven overzichtelijk en georganiseerd te houden.

Wil je meer informatie over mijn tarieven of hoe je mijn diensten kunt bekostigen met een PGB? Neem dan geheel vrijblijvend contact op. Ik beantwoord graag al je vragen en help je op weg naar een georganiseerder en gebalanceerder leven.

Scroll naar boven